Technologická revolúcia sa blíži

Rok 2018 je určite plný senzačných nových technológií, ktoré boli doteraz iba scénkami v sci-fi filmoch. Aj pokiaľ v niektorých prípadoch zatiaľ vravíme iba o určitom prototype, či technológii vo svojich prvotných zárodkoch, určite z nich vznikne čosi revolučné. Už vidíme viaceré črty a dokonca funkčné podoby vynálezov, ktoré sú sľubnou predzvesťou roku 2020.

virtualita

Magic Leapje nástrojom k zobrazeniu simulácie rozšírenej reality. Svojim výzorom pripomína okuliare VR (virtual reality), no táto novšia technológia Magic Leap prinesie oveľa pestrejší a reálnejší zážitok, ku ktorému nebudeme potrebovať videohru, ale postačí nám realita. S týmito okuliarmi však nebudeme svedkami reality z klasického pohľadu, ale tej rozšírenej. Prinesú nám doteraz doslova nevídaný pohľad na svet. Apple už pripravuje i softvérovú platformu s názvom ARKit.

Snímač odtlačkov prstovv mobilnom zariadení, ktorý sa tentokrát bude nachádzať na displeji, čo je veľmi praktická voľba pre mnohé situácie. Revolučnými majú byť najmä najnovšie mobilné zariadenia značiek Samsung a Apple. Spomenutá technológia je už zrealizovaná, jediným otáznikom je ich spoľahlivosť a praktické využitie v praxi, nakoľko ide zatiaľ o čerstvú novinku.

Virtuálna realita? Stačia iba okuliare- Opäť sa musíme vrátiť k VR, nakoľko aj napriek ich dostupnosti na trhu vieme, že doteraz sme mali na výber len dve možnosti. Kúpiť tú najlacnejšiu alternatívu k mobilnému zariadeniu a v podstate tak nenaplniť naše očakávanie a ani potenciál tejto technológie, alebo investovať finančne náročnú čiastku do niečoho, s čím ešte nemáme skúsenosti a k tomu prikúpiť i novú hernú konzolu či najdrahší počítač. Ale zdá sa, že bude existovať i stredná cesta. Pôjde o samostatné VR okuliarie, ktoré budú premietať uložený obsah.

virtuální realita

Vzájomná komunikácia nových počítačov formou umelej inteligencie.

Suroviny, ktoré vám pomôžu potlačiť hormonálne zmeny


Symptómy hormonálnej nerovnováhy
Príznaky hormonálnej nerovnováhy môžu byť rôzne, ale existujú určité znaky, ktoré bývajú bežné:

avokádi

  • Únava
  • Zápcha
  • Suché oči alebo suchá pokožka
  • Priberanie na váhe
  • Oslabené svaly
  • Tenké a krehké vlasy
  • Depresie
  • Úzkosť
  • Neplodnosť
  • Potenie
  • Rozmazané videnie

kokos
1. Avokádo

Avokádo je bohatým zdrojom mononenasýtených, polynenasýtených a nasýtených mastných kyselín. Tieto mastné kyseliny majú protizápalové vlastnosti, ktoré môžu pomôcť znížiť účinky vašej hormonálnej nerovnováhy. Pravidelný príjem avokáda podporuje zdravé srdce a zároveň zabezpečuje adekvátnu zásobu vlákniny a živín, ktoré sú potrebné pre vaše dobré zdravie.
Čo potrebujete:1 avokádo

Postup:

  • Olúpte avokádo
  • Nakrájajte ich na malé kocky a pridajte ich do šalátu
  • Môžete tiež miešať avokádo s mliekom a medom, aby ste si pre seba vytvorili zdravý smoothie
  • Konzumujte dostatočné množstvo avokáda denne

2. Kokosový olej
Kokosový olej obsahuje mastné kyseliny, ktoré sú mimoriadne prospešné pre vaše zdravie a budujú bloky pre vaše hormóny. Tieto mastné kyseliny pomáhajú redukovať akýkoľvek zápal vo vašom tele, ktorý sa mohol vyskytnúť z dôvodu hormonálnej nerovnováhy. Tiež vám pomôžu schudnúť posilnením vášho metabolizmu a znížením stresu a úzkosti.
Čo potrebujete:1-2 lyžice 100% čerstvého kokosového oleja.
Postup:

  • Spotrebujte jednu až dve polievkové lyžice 100% čerstvého kokosového oleja denne
  • Môžete ho použiť buď v šalátovom dresingu, vo vašich smoothies, alebo úplne nahradiť olej
  • Používajte ho najmenej 2 až 3 krát denne

jogurt
3. Jogurt
Jogurt je bohatým zdrojom probiotík, ktoré pomáhajú pri opravách čriev a pri vyvažovaní hormónov vo vašom tele. Probiotiká sú zdravé baktérie, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie vášho tela. Nedostatok týchto baktérií vo vašom tele môže viesť k problémom s trávením a zápalu, čo môže ďalej zhoršiť vašu hormonálnu nerovnováhu.
Čo potrebujete: Misku nesladeného jogurtu
Postup:

  • Spravte si zdravé raňajky použitím bieleho jogurtu, do ktorého môžete pre lepšiu chuť pridať cereálie
  • Konzumujte misku jogurtu asi jeden až dvakrát denne